Triumph Official Join Fellow
21,650 Fellows
GOOD MINISHOP RATE 90%
Item code : 516296000 COPY URL

Triumph PromoTriumph Sensual Push Up Bras / Feminine / Wired / Push Up / Padded


Customer who recommended this item
223 (Based on 0 reviews)
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%
Manufacturer/Place of origin Triumph / Singapore Condition New Product
Shipping From From Overseas (Singapore)
help
Material
Payment Method Q*Coin Pay, VISA, MasterCard, American Express, Union Pay, PayPal, E-Nets, Cash Deposit, Q·account, GrabPay, Rely, PayLah!, AXS, NETS QR, AliPay, WeChat Pay, Convenience Store
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Pickup & return item by seller (Return shipping company : Qxpress)
Brief Description Triumph Shape Sensation High Waist Long Girdle / Women Wear / Comfortable Girdle / Slim Wear
Pay on delivery Available
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (122)

Customer Photo Review board
Mar 05, 2019
see*** (SG )

Highly Recommend Highly recommended

Swift delivery hence highly recommended 👍🏻Thank you seller👏🏻❤️

Collection:Fashion Wired Non-Push Up Full Cup Bra | Color:RED BEAN | Size:C95

+ Add this option
Nov 07, 2018
bon*** (SG )

Recommend Well received.........

Items well received. Yet to try.

Collection:Fashion Wired Non-Push Up Full Cup Bra | Color:RED BEAN | Size:D90

+ Add this option
Nov 01, 2018
xiu*** (SG )

Highly Recommend Fast delivery, item well packed

Fast delivery, item well packed

Collection:Fashion Wired Non-Push Up Bra | Color:CERISE | Size:C80

Sep 23, 2018
shi*** (SG )

Highly Recommend 😊😋😊😊😊😊😊😊😑😑😑🙂🙂🙂

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Collection:Fashion Wired Non-Push Up Bra | Color:CERISE | Size:B80

+ Add this option
Sep 15, 2018 1
mar*** (SG )

Customer Review (222)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Recommend Feb 25, 2019 jas*** (SG SG)
Highly Recommend Dec 18, 2018 jhs*** (SG SG)
Not Recommend Dec 05, 2018 ahf*** (SG SG)
Highly Recommend Nov 19, 2018 ver*** (SG SG)
Recommend Nov 08, 2018 Kl_*** (SG SG)
Highly Recommend Oct 09, 2018 tin*** (SG SG)
Highly Recommend Sep 27, 2018 sim*** (SG SG)
Netural Aug 27, 2018 Sus*** (SG SG)
Highly Recommend Aug 20, 2018 hat*** (SG SG)
Recommend Aug 17, 2018 joa*** (SG SG)
Item Q&A(20)
No. Question & Answer Member Date Status
34443589 Inquiry for the item from s3c**** s3c******* 2019-01-23 Answered
  Which designs in your store you have size D70?
 

[Re] Inquiry for the item from s3c****
Hello ,

currently for this listing , there is no D70. Kindly check with the other listings for the size that you want.

Thank you.

33702479 Inquiry from zhe**** ado******* 2018-11-19 Answered
  Hi, I can't apply the shop coupon for this.
 

[Re] Inquiry from zhe****
Hi, good day to you. Regards to the shop coupon right you have to call Qoo10 to check with them. We are only take care of the shipment and the orders so it is best that you call tyhem. Thank you.

32438259 Inquiry related delivery from yin**** yin******* 2018-07-23 Answered
  For order 267032745 and 267032746 where there is shortage of 1 item and another item is defective, you need to send replacement items ASAP as per your promise. Your courier already picked up defective item today. I sent many inquiry messages to you regarding your shipping schedule for replacement items but didn't get any reply.
 

[Re] Inquiry related delivery from yin****
Hi,
Good day to you! We have received the return item and we have created the order. You will be receiving the items in approximately 3 to 5 working days. Thank you!

32424604 Inquiry for the item from yin**** yin******* 2018-07-22 Answered
  There is an issue with this bra itself. On closer inspection and detail checking of this bra, i found out it's dented on both bra cups. Seriously I can't accept this below standard quality one. I have purchased several triumph bras both online and retail. This is the first time i received a triumph bra with dented deformed shape cups.
Pls see the attached photos. I had already complained this to customer service about this defect item. You need to resend my order with 2 items correctly in good brand new original condition without any defect. You can take back defective piece when you deliver my order.

I believe You remember last time also you sent me a defective bra with twisted strap and torn broken lace. I am sick of dealing with these things. Even though prices are cheaper online, disappointment is unbearable already. I will stop making purchases from here in the future but you need to solve this problem properly as one and last time.
 

[Re] Inquiry for the item from yin****
Hi,
Good day to you! We have received the return item and we have created the order. You will be receiving the items in approximately 3 to 5 working days. Thank you!

32396301 Inquiry for the item from she**** she******* 2018-07-19 Answered
  Hi Seller, do u hv stock for sloggi Fly High Padded Sports Bra
Blue (10178550M007), A75?? Just bought the A70, quite tight. Thanks.
 

[Re] Inquiry for the item from she****
Hello,

We do not have A75 for sloggi Fly High Padded Sports Bra
Blue.

Thank you .

32392922 Inquiry related delivery from yin**** yin******* 2018-07-18 Answered
  For order 267032745, I bought 2 pieces but received only 1 piece. I Did Not receive fashion wired push up bra with detachable straps creise colour C75. Inside the box is 1 piece of fashion weird push up bra creise B80 only. How come it happened like this? I trusted you and clicked on confirm delivery button before opening the box.
You need to send the shortage 1 piece to me ASAP.
Attached is screenshot of what I got inside the box.
I need your urgent reply on this.
 

[Re] Inquiry related delivery from yin****
Dear valued customer,

First, we apologize on the late response.

Secondly, after checking, you have actually purchase Fashion Wired Push Up Bra With Detachable Straps,Color:CERISE,Size:C75 (2607032745) & Fashion Wired Push Up Bra,Color:CERISE,Size:B80 (2607032746).

We apologize that you actually did not receive order no. 2607032745 and we will now create an order to ship out to you as soon as possible.

As the bra that you have receive, I believe thats the correct one as you actually selected Fashion Wired Push Up Bra,Color:CERISE,Size:B80 (2607032746).

All our orders are auto generated into the system once buyer had made the payment.

We truly apologize on the shortage of bra and we will now create one for you .

Thank you and sorry for the inconvenience caused.

 

[Re] Inquiry related delivery from yin****
Ok then but there is an issue with this bra itself. Did you guys even check items carefully before sending out? On closer inspection and detail checking of this bra, i found out it's dented on both bra cups. Seriously I can't accept this below standard quality one. I have purchased several triumph bras both online and retail. This is the first time i received a triumph bra with dented deformed shape cups.

Pls see the attached photos. I had already complained this to customer service about this defect item. You need to resend my order with 2 items correctly in good brand new original condition without any defect. You can take back defective piece when you deliver my order.

I believe you remember last time also you sent me a defective bra with twisted strap and torn broken lace. I am sick of dealing with these things. Even though prices are cheaper online, disappointment is unbearable already. Pls solve this problem properly. And I will never make a purchase from here next time.

 

[Re] Inquiry related delivery from yin****
Hi,
Good day to you! We have received the return item and we have created the order. You will be receiving the items in approximately 3 to 5 working days. Thank you!

32369916 To exchange for C75 ahn******* 2018-07-16 Answered
  Dear Seller,

I would like to exchange my recent purchases as the bras are not suited to me. I am sorry that I have to exchange.
The side purchased were D75 instead of C75. Can you let me know how can I exchange.

Thank you in advance and look forward to hear from you soon.
 

[Re] To exchange for C75
Hello,

Sorry to inform that items once sold/out of warehouse will not be able to do any exchanges due to hygiene purpose.

Hope you would understand. Thank you.

32369910 To exchange for C75 ahn******* 2018-07-16 Answered
  Dear Seller,

I would like to exchange my recent purchases as the bras are not suited to me. I am sorry that I have to exchange.
The side purchased were D75 instead of C75. Can you let me know how can I exchange.

Thank you in advance and look forward to hear from you soon.
 

[Re] To exchange for C75
Hello,

Sorry to inform that items once sold/out of warehouse will not be able to do any exchanges due to hygiene purpose.

Hope you would understand. Thank you.

Policy & Notice