Item code : 674185240 COPY URL

NATIONAL DAY SPECIALYoung Hearts x Young Curves New Arrival Adult Bra Collection

  • Price
    S$9.90
    Time Sale Price
    S$4.90 (27qty left)
    .

    Discount available period 10:00 ~ 17:00

  • Plus Reward
    Cashback Up To S$0.16 Details
    Benefits
    Payment Benefit(Only SG issued cards)
    0% Interest Instalment Plan
  • Shipping From
    Singapore
    Shipping To
    view
    Search Close
    • -----------------------------------------------------------
    • Arab Emirates
    • Australia
    • Canada
    • China
    • Germany
    • France
    • South Korea
    • Macau
    • Malaysia
    • Netherland
    • New Zealand
    • India
    • Italy
    • Thailand
    • United States
    • Vietnam
    • Singapore
    • Japan
    • Hong Kong
    • Taiwan
    • United Kingdom
    • Russia
    • Philippines
    Shipping RateOverseas

    Qprime - S$6.99

    Available shipping date
    Ship out within 7 days after payment.
  • Item Type
    ∙ Design
    ∙ Color
    Please select.view
    • -----------------------------------------------------------
    • [Please choose the above option first.]
    ∙ Size
    Please select.view
    • -----------------------------------------------------------
    • [Please choose the above option first.]
    Agreement
  • Add to Cart [Buy]

Customer who recommended this item
810
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%
Manufacturer/Place of origin Condition New Product
Shipping From From Overseas (Singapore)
help
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Pay on delivery Available
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (295)

Customer Photo Review board

Highly Recommend Young hearts..... Bras.....

Really worth the buy.... Gals love the cut n desdigns. Thanks.

Design:Mesh Elastic Trim Demi Bra | Color:Dark Blue | Size:70B(+S$3) | Agreement:NO EXCHANGE. NO REFUND. NO RETURN.

+ Add this option
Aug 09, 2020
mag*** (SG )

Recommend Received in good condition

Delivery a bit slow. Took about a week plus. Bra was nicely packed in a box. Receive in good condition. Great Deal.

Design:Melange Stripes Demi Bra | Color:Pink | Size:70B | Agreement:NO EXCHANGE. NO REFUND. NO RETURN.

+ Add this option
Aug 05, 2020
von*** (SG )

Highly Recommend cheap and authentic products

affordable cost. material okay. some sizing "tighter" than the measurement. comfortable wear.

Design:Melange Stripes Triangle Wireless Bra | Color:Blue | Size:80B | Agreement:NO EXCHANGE. NO REFUND. NO RETURN.

+ Add this option
Aug 01, 2020
x33*** (SG )

Highly Recommend Adult Bra Collection

Items are well packed and received them in good condition. Good quality !

Design:Cotton Triangle Wireless Bra | Color:Dark Pink | Size:80B | Agreement:NO EXCHANGE. NO REFUND. NO RETURN.

+ Add this option
Jul 31, 2020
cst*** (SG )
Jul 29, 2020
ann*** (SG )

Customer Review (579)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Recommend Aug 10, 2020 sus*** (SG SG)
Netural Aug 10, 2020 iri*** (SG SG)
Netural Aug 08, 2020 jly*** (SG SG)
Highly Recommend Aug 08, 2020 loh*** (SG SG)
Recommend Aug 06, 2020 soc*** (SG SG)
Netural Aug 06, 2020 Evo*** (SG SG)
Highly Recommend Aug 05, 2020 hat*** (SG SG)
Recommend Aug 05, 2020 noe*** (SG SG)
Highly Recommend Aug 04, 2020 reg*** (SG SG)
Highly Recommend Aug 04, 2020 yap*** (SG SG)
Item Q&A(25)
No. Question & Answer Member Date Status
39334530 Inquiry for the item from 241**** jks******* 2020-07-08 Answered
  Hi you have quite a few bras here labelled as "cotton". Is it all cotton including the inside? Because usually moulded cups are not cotton so just wanted to check first before I buy. Also are your shops open now? And would you have any bras that suit a 37-38 inch chest? Thank you.
 

[Re] Inquiry for the item from 241****
hi, may i know which few designs are you interested with?
37-38 inch is lower bust or top bust? Our outlet have re-open!
You can pay a visit to our outlet, so our colleague there can help you better. Thank you.

 

[Re] Inquiry for the item from 241****
Interested in all the cotton ones listed here. 38 is upper

 

[Re] Inquiry for the item from 241****
This

 

[Re] Inquiry for the item from 241****
This

 

[Re] Inquiry for the item from 241****
And this

 

[Re] Inquiry for the item from 241****
hi, what is lower bust measurement ? Can you provide both upper and lower bust measurement in cm, then more accurate. thank you.

 

[Re] Inquiry for the item from 241****
Lower: 81.28cm, upper 96.52cm

 

[Re] Inquiry for the item from 241****
your size is 80C, according to our size chart.

 

[Re] Inquiry for the item from 241****
you can try the cotton triangle bra, C03-10206 that available at size 80C.

 

[Re] Inquiry for the item from 241****
or for safe, you can pay a visit to our Young hearts or Young Curves outlet (Westgate or Heartland Mall) too, so the colleagues there can assist you better.

 

[Re] Inquiry for the item from 241****
Ok is the cotton triangle bra also cotton at the inside cup area? Because usually molded bras are not cotton inside the cup.

 

[Re] Inquiry for the item from 241****
you can look at
C03-10219 Tonal Contrast Melange Triangle Bra too.
They are also cotton inside. thank you.

39291275 Inquiry for the item from dor**** dor******* 2020-07-03 Answered
  Hi,

Do you sell A cup bra?

Thanks.
 

[Re] Inquiry for the item from dor****
hi, we do have A cup bra. You are looking for adult or junior range? thank you.

 

[Re] Inquiry for the item from dor****
Hi,

I’m looking at Seamless wireless multi-way bra, contrast trim full coverage Demi wireless bra and rib contrast elastic Demi bra. (All A cup)

Thanks

 

[Re] Inquiry for the item from dor****
hi, sorry, this 3 designs are not available in A cup, but you can look at these: https://www.qoo10.sg/item/YOUNG-HEARTS-OFFICIAL-MULTIWAY-BRAS-BANDEAU-WIRED-WIREFREE-8-DESIGNS/614504753
https://www.qoo10.sg/item/JULY-UPDATE-SG-TOP-DEAL-YOUNG-HEARTS-GIFT-FOR-MOTHER/668547039
https://www.qoo10.sg/item/YOUNG-HEARTS-OFFICIAL-YOUNG-HEARTS-PUSH-UP-BRAS-PUSH-UP-3-LEVELS-BRA-SERIES-15-NEW/614682398

thank you.

39209348 Inquiry related delivery from Kab**** Kab******* 2020-06-24 Answered
  Pls check my order was done on 6 June but until now you have not ship out yet. It's too much.
 

[Re] Inquiry related delivery from Kab****
hi, your parcel is picked up by courier already. thank you.

39201875 Inquiry for the item from cut**** cut******* 2020-06-23 Answered
  Which design has size 38 /85 and above?
 

[Re] Inquiry for the item from cut****
HI, the largest we have is 80D, you may try look at Sorella too. Thank you.

39103404 Inquiry for the item from jen**** jen******* 2020-06-15 Answered
  Hi seller,
Will you restock Color Blocking microfiber size 80B soon? Thanks.
 

[Re] Inquiry for the item from jen****
Dear customer, it wont be restock so soon. You may look into other designs too! Thank you.

38983948 Inquiry related delivery from chi**** chi******* 2020-06-04 Answered
  Hi , do you provide self collect service? For example to arrange collection at designated 7-Eleven.
 

[Re] Inquiry related delivery from chi****
Dear customer, we can just ship your order to your address ya. Thank you.

38929255 Inquiry for the item from can**** can******* 2020-06-01 Answered
  Dear seller,
Defects item received. Pls solve my problem ASAP. Many tks.
Order no. 321221500/321221503
 

[Re] Inquiry for the item from can****
Already sent all photos on 30 May. Pls check and take action. Tks

 

[Re] Inquiry for the item from can****
Pls reply my msg. Otherwise I will report to customer service for problem solving.

 

[Re] Inquiry for the item from can****
Dear customer, sorry for the defects, do you prefer us to resend or refund?

 

[Re] Inquiry for the item from can****
Pls do refund for me. I will send u back this two defect item. Tks.

 

[Re] Inquiry for the item from can****
May I know yr address for return?

 

[Re] Inquiry for the item from can****
Dear customer, our warehouse address is 202 Bedok South Ave 1 Block C 3rd Floor, #03-21 SG 469332. Do let us know the tracking no. , after we received the items, we will refund to you. Thank you.

 

[Re] Inquiry for the item from can****
How about the shipping fees? Because the item only $4.9/pc. Hope u understand. Or I’d like you send me the replacement without defects. Tks

 

[Re] Inquiry for the item from can****
Dear customer, or can you drop off the items to the nearest outlet after the shop re-open?

 

[Re] Inquiry for the item from can****
I prefer you send me the replacement. Thank you.

 

[Re] Inquiry for the item from can****
Dear customer, due to our colleague already proceed refund to you, sincere apologised for the inconvenience caused, could you please drop off to the nearest outlet? Thank you for your understanding.

 

[Re] Inquiry for the item from can****
Do U mean I have to wait for another one month to drop off the item after shop re-open? I can’t accept. Pls ask Qxpress delivery to collect item and quickly do refund for me. Tks

 

[Re] Inquiry for the item from can****
I don’t understand. I pay same price as other customers but why I can only get defects item. Hope u understand.

 

[Re] Inquiry for the item from can****
Dear customer, our fulfillment team already mailed you a polymailer by singpost, please use it to resend the defect items to us. Thank you.

 

[Re] Inquiry for the item from can****
Polymailer? May I know what should I do? They will collect parcel from me, right?

 

[Re] Inquiry for the item from can****
Ok. Noted with tks. I will send back after get it.

 

[Re] Inquiry for the item from can****
Thanks you!

 

[Re] Inquiry for the item from can****
Hi, already sent out by Singpost. Hope u can get it next week.

 

[Re] Inquiry for the item from can****
Two pcs included

 

[Re] Inquiry for the item from can****
Thank you berry muchie!!! Stay safe !

 

[Re] Inquiry for the item from can****

 

[Re] Inquiry for the item from can****

38733724 Inquiry related delivery from lgl**** lgl******* 2020-05-15 Answered
  Hi Seller, will you be able to advise on shipping info for my purchase. My order no. Is 318166183. Appreciate if you can help me as my delivery status has been shipping on delivery for about 3 weeks plus. Thank you and really looking forward to receiving it.
 

[Re] Inquiry related delivery from lgl****
Dear customer, sorry for the late reply as our customer service operator are fully occupied. Please give us time to investigate and get back to you as soon as we can. All out of stock items will be refund to customers. Please give us time to proceed the refund. Sorry for any inconvenient caused.
For miss delivery or defect, we will process resend. Bear in mind, the fulfillment and logistic team are working hard on the influx of online orders and inquiries with the Covid-19 circuit breaker and safety measures in place. We seek your kind patience and understanding whilst the team is working around the clock to process all orders as soon as possible. All changes of products are not available currently as the team are in the midst of packaging and not available to fulfill other request. Thank you. Stay safe.