Item code : 672106354 COPY URL

NATIONAL DAY SPECIALYoung Hearts x Young Curve Vest | Bralette | Bandeau

  • Price
    S$9.90
  • Plus Reward
    Cashback Up To S$0.33 Details
    Benefits
    Payment Benefit(Only SG issued cards)
    0% Interest Instalment Plan
  • Shipping From
    Singapore
    Shipping To
    view
    Search Close
    • -----------------------------------------------------------
    • Arab Emirates
    • Australia
    • Canada
    • China
    • Germany
    • France
    • South Korea
    • Macau
    • Malaysia
    • Netherland
    • New Zealand
    • India
    • Italy
    • Thailand
    • United States
    • Vietnam
    • Singapore
    • Japan
    • Hong Kong
    • Taiwan
    • United Kingdom
    • Russia
    • Philippines
    Shipping RateOverseas

    Qprime - S$6.99

    Available shipping date
    Ship out within 7 days after payment.
  • Item Type
    ∙ Design
    ∙ Color
    Please select.view
    • -----------------------------------------------------------
    • [Please choose the above option first.]
    ∙ Size
    Please select.view
    • -----------------------------------------------------------
    • [Please choose the above option first.]
    Agreement
  • Add to Cart [Buy]

Customer who recommended this item
120
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%
Manufacturer/Place of origin Condition New Product
Shipping From From Overseas (Singapore)
help
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Pay on delivery Available
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (44)

Customer Photo Review board

Highly Recommend Nice and comfortable

Comfortable to wear and give sufficient support

Design:Padded Bandeau Vest | Color:Black | Size:M | Agreement:NO EXCHANGE. NO RETURN. NO REFUND.

Aug 10, 2020
kua*** (SG )

Highly Recommend Young Hearts x Young Curve Vest | Bralette | Bandeau

item received in good conditions.

Design:Satin Triangle Bralette | Color:Blue | Size:L | Agreement:NO EXCHANGE. NO RETURN. NO REFUND.

Aug 05, 2020
sim*** (SG )

Highly Recommend Ribbed Cotton Vest

Bought a few times for my daughter already Thank you

Design:Rib Cotton Vest | Color:Blue | Size:M | Agreement:NO EXCHANGE. NO RETURN. NO REFUND.

+ Add this option
Jul 29, 2020
ema*** (SG )

Highly Recommend Received in good condition

Delivery took a while. Received in good condition.

Design:Satin Triangle Bralette | Color:Grey | Size:M | Agreement:NO EXCHANGE. NO RETURN. NO REFUND.

Jul 28, 2020
kev*** (SG )

Highly Recommend Fast delivery

A little bit stain hopefully it will be gone after washing. Other than that is ok

Design:Seamless Triangle Bralette | Color:White | Size:L | Agreement:NO EXCHANGE. NO RETURN. NO REFUND.

+ Add this option
Jul 16, 2020
spa*** (SG )

Customer Review (89)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Netural Aug 08, 2020 jly*** (SG SG)
Highly Recommend Aug 03, 2020 sal*** (SG SG)
Highly Recommend Jul 29, 2020 win*** (SG SG)
Highly Recommend Jul 29, 2020 xie*** (SG SG)
Highly Recommend Jul 27, 2020 alf*** (SG SG)
Highly Recommend Jul 22, 2020 mua*** (SG SG)
Highly Recommend Jul 22, 2020 Luq*** (SG SG)
Highly Recommend Jul 21, 2020 alf*** (SG SG)
Netural Jul 21, 2020 min*** (SG SG)
Highly Recommend Jul 19, 2020 Lyn*** (SG SG)
Item Q&A(11)
No. Question & Answer Member Date Status
39533015 Inquiry for the item from pearleentan PTan 2020-08-01 Answered
  Hi, why can't I apply the August 20% coupon for Young Hearts items that are undiscounted? Could you pls check and advise? Thanks.
 

[Re] Inquiry for the item from pearleentan
hi, the voucher only aplicable for the items with 'Young Hearts Offcial' brand infront of the product name. thank you.

39424966 Inquiry from kevlily2 kevlily2 2020-07-18 Answered
  Hi Seller,

I have make purchase for more than $25 and trying to use the 12%, but it
cannot be used? Please advise how to apply the 12% discount given?

Thank you
 

[Re] Inquiry from kevlily2
hi, the voucher is only applicable for the regular items only with ''Young Hearts Brand'' as the reference show. thank you

39410807 Inquiry for the item from Lifeofwonders Lifeofwonders 2020-07-16 Answered
  Hi,

All these bras in adult measurements? Or kids?
 

[Re] Inquiry for the item from Lifeofwonders
hi, this is all adult size. thank you.

39072946 Inquiry from jop**** jop******* 2020-06-11 Answered
  Hi why the store discount coupon cannot be applied?
 

[Re] Inquiry from jop****
hi, the coupon only applicable for the item brand Young Hearts Official and with minimum spend. Pls refer to the attachement. Thank you.

38921947 Inquiry related delivery from est**** est******* 2020-05-31 Answered
  Hi, for Order no. 321636680, can you mail out by early next week pls? Together with my 2 other orders. I ordered on 29 May and the scheduled shipping date is 10 Jun. This is a bit too long since it's local stock in Singapore. Pls help. Thanks.
 

[Re] Inquiry related delivery from est****
Dear customer, we cannot give you exact answer for you for our delivery date but we will try our best to send out asap. Due to CB Measures, we can only work with limited manpower in both fulfillment and logistics, there might be a delay in receiving it. And please allow some time for courier to process and deliver the parcel to your doorstep due to overwhelming of online purchases. Thank you.

38749531 Inquiry related cancel and refund from kar**** kar******* 2020-05-17 Answered
  135212091 cart no. - ordered 4 items. one of my items is not delivered and the other one is wrong model and size. Sent inquiries but no reply from young hearts at all.
 

[Re] Inquiry related cancel and refund from kar****
Dear customer, sorry for the late reply as our customer service operator are fully occupied. Please give us time to investigate and get back to you as soon as we can. All out of stock items will be refund to customers. Please give us time to proceed the refund. Sorry for any inconvenient caused.
For miss delivery or defect, we will process resend. Bear in mind, the fulfillment and logistic team are working hard on the influx of online orders and inquiries with the Covid-19 circuit breaker and safety measures in place. We seek your kind patience and understanding whilst the team is working around the clock to process all orders as soon as possible. All changes of products are not available currently as the team are in the midst of packaging and not available to fulfill other request. Thank you. Stay safe.

 

[Re] Inquiry related cancel and refund from kar****
Dear customer, we have refunded to you.
order no: cart no: items
319799350 135212091 Seamless Rib Bralette >>> $8
319799352 135212091 Seamless Rib Bralette >>> $8

Thank you.

And all of our items sent is in M size. Thank you.
If you are unsure, please attach a clear photo of the product tag attached on the products. Thank you.

38581463 Inquiry for the item from trk**** trk******* 2020-05-04 Answered
  Hi, seller, i would like to order the attached item. But it serms that there's a confusion for the description in the picture and cart. Please advice . Thanks.
 

[Re] Inquiry for the item from trk****
Dear customer, sorry for the late reply as our customer service operator are fully occupied. Please give us time to investigate and get back to you as soon as we can. All out of stock items will be refund to customers. Please give us time to proceed the refund. Sorry for any inconvenient caused.
For miss delivery or defect, we will process resend. Bear in mind, the fulfillment and logistic team are working hard on the influx of online orders and inquiries with the Covid-19 circuit breaker and safety measures in place. We seek your kind patience and understanding whilst the team is working around the clock to process all orders as soon as possible. All changes of products are not available currently as the team are in the midst of packaging and not available to fulfill other request. Thank you. Stay safe.
If your parcel have been delivered and received or cancelled and refund completed, please ignore this messages. Thank you. Stay safe.

38553146 Inquiry for the item from jes**** jes******* 2020-05-02 Answered
  Hey. I only received one item as I am supposed to be receiving two. Could I get a refund or?
 

[Re] Inquiry for the item from jes****
Dear customer, sorry for the late reply as our customer service operator are fully occupied. Please give us time to investigate and get back to you as soon as we can. All out of stock items will be refund to customers. Please give us time to proceed the refund. Sorry for any inconvenient caused.
For miss delivery or defect, we will process resend. Bear in mind, the fulfillment and logistic team are working hard on the influx of online orders and inquiries with the Covid-19 circuit breaker and safety measures in place. We seek your kind patience and understanding whilst the team is working around the clock to process all orders as soon as possible. All changes of products are not available currently as the team are in the midst of packaging and not available to fulfill other request. Thank you. Stay safe.

 

[Re] Inquiry for the item from jes****
Dear customer, we have refunded to you on 22 May 2020 to your Qmoney account . Thank you!