JOCKEY ® 5PCS LADIES PANTIES | 95% COTTON 5% SPANDEX | BASIC | MINI #907714
7 items sold
Item code : 664401867 COPY URL

JockeyJOCKEY ® 5PCS LADIES PANTIES | 95% COTTON 5% SPANDEX | BASIC | MINI #907714

  • Retail Price
    S$24.90
    Price
    S$18.90
  • Plus Reward
    Cashback Up To S$0.62 Details
    Benefits
    Payment Benefit(Only SG issued cards)
    0% Interest Instalment Plan
  • Shipping From
    Singapore
    Shipping To
    Singapore
    Shipping RateOverseas
    Available shipping date
    Ship out within 2 days after payment.
  • Item Type
    View All
    ∙ Type
    ∙ Size
    Please select.view
    • -----------------------------------------------------------
    • [Please choose the above option first.]
  • Add to Cart [Buy]

Customer who recommended this item
169
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%
Shipping fee is free when purchasing above S$35.00 in a cart.
1 2 3 4 5 6
  • S$10.90
    Add to Cart
  • S$6.90
    Add to Cart
  • S$12.90
    Add to Cart
  • S$17.90
    Add to Cart
  • S$11.90
    Add to Cart
  • S$9.90
    Add to Cart
  • S$18.90
    Add to Cart
  • S$9.90
    Add to Cart
  • S$16.90
    Add to Cart
  • S$11.90
    Add to Cart
  • S$9.90
    Add to Cart
  • S$8.90
    Add to Cart
  • S$6.90
    Add to Cart
  • S$10.90
    Add to Cart
  • S$6.90
    Add to Cart
  • S$10.90
    Add to Cart
  • S$11.90
    Add to Cart
  • S$12.90
    Add to Cart
  • S$6.90
    Add to Cart
  • S$6.90
    Add to Cart
  • S$6.90
    Add to Cart
  • S$6.90
    Add to Cart
  • S$6.90
    Add to Cart
  • S$6.90
    Add to Cart
  • S$6.90
    Add to Cart
  • S$6.90
    Add to Cart
  • S$7.90
    Add to Cart
  • S$7.90
    Add to Cart

No Co-shipping item in shopping cart.
Please select items on the left side panel.

Manufacturer/Place of origin SINGAPORE Condition New Product
Shipping From From Overseas (Singapore)
help
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Pay on delivery Available
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (74)

Customer Photo Review board
Jul 22, 2020
jes*** (SG )

Highly Recommend Jockey ladies panties

Fast and prompt delivery Thks seller

Type:JLU704265AS1 | Size:L

Jul 06, 2020
sky*** (SG )
Jul 03, 2020
yan*** (SG )

Highly Recommend Jockey panties

Item well received. 2nd purchase. Price is cheaper now

Type:JLU704265AS1 | Size:XL

Jul 03, 2020
dor*** (SG )

Highly Recommend Jockey panties

Item well received, Price is good

Type:JLU704265AS1 | Size:XL

Jul 03, 2020
dor*** (SG )

Customer Review (105)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Recommend Jul 26, 2020 aks*** (SG SG)
Highly Recommend Jul 14, 2020 a_j*** (SG SG)
Highly Recommend Jul 07, 2020 mil*** (SG SG)
Highly Recommend Jul 02, 2020 drh*** (SG SG)
Highly Recommend Jul 02, 2020 poh*** (SG SG)
Recommend Jul 01, 2020 mon*** (SG SG)
Highly Recommend Jul 01, 2020 tri*** (SG SG)
Highly Recommend Jul 01, 2020 ljc*** (SG SG)
Highly Recommend Jun 29, 2020 Fel*** (SG SG)
Highly Recommend Jun 23, 2020 coo*** (SG SG)
Item Q&A(19)
No. Question & Answer Member Date Status
39298961 Inquiry for the item from jen**** jen******* 2020-07-03 Answered
  Hi, may I know what’s the difference between Minis, Midis and Hipster? Thanks
 

[Re] Inquiry for the item from jen****
Dear Customer,

For Hipster and Mini, the difference will be the side seam. Hipster will have broader side seam and give full coverage on behind part, whilst Mini have slimmer side this allowing more room for thigh area.

Midi is a high waist cut which covers the lower belly portion.

We hope this answers your query today.

Thank you for reaching out to us.

 

[Re] Inquiry for the item from jen****
Is Hipster high waist cut as well? I can’t really differentiate between Hipster and Midi, what’s the difference between these two? I’m looking for high waist cut but also give full coverage on behind part. Thanks

 

[Re] Inquiry for the item from jen****
Dear Customer,

If you wish to have full coverage and is high-waist, you may choose Midi.

Hipster is lower than Midi.

We hope that we have addressed your concern today.

Thank you for inquiring.

 

[Re] Inquiry for the item from jen****
Thanks for your addressing my question

 

[Re] Inquiry for the item from jen****
Dear Customer,

No worries. We're happy to assist you.

Have a great day ahead!

 

[Re] Inquiry for the item from jen****
I saw you are selling Hush Puppies brand too. Does Hush Puppies Midi also high waist cut and full coverage?
What’s the difference between Hush Puppies or Jockey? Coz dunno which brand to buy.

 

[Re] Inquiry for the item from jen****
Dear Customer,

There's a minimal difference between this 2 brand.

Designs are different but cutting is almost the same for Midi.

We hope this answers your query today. Thank you.

38929250 Inquiry for the item from hav**** hav******* 2020-06-01 Answered
  Hi

Which design should I choose for mid/high waist and more coverage on the bottom?
 

[Re] Inquiry for the item from hav****
Dear Customer ,

Thank you for enquiry our products , You are looking for mid/high waist ,We have two option choice for you.
1. Midi is for Mid waist
https://www.qoo10.sg/item/JOCKEY-5PCS-LADIES-PANTIES-95-COTTON-5-SPANDEX-BASIC-MIDI-907716/664402641?sid=184060

2. Maxis is for high waist
https://www.qoo10.sg/item/HUSH-PUPPIES-HUSH-PUPPIES-5PS-LADIES-PANTIES-95-COMBED-COTTON-5-SPANDEX-MONODOG/664286711

Hope this help ,Thank you !

38834633 Inquiry for the item from gen**** gen******* 2020-05-24 Answered
  Hi seller, when will Size XL stock coming back?
 

[Re] Inquiry for the item from gen****
Dear customer,

We have top up the stock this morning. You may refer to the link below.
https://www.qoo10.sg/item/JOCKEY-JOCKEY-5PCS-LADIES-PANTIES-95-COTTON-5-SPANDEX-BASIC-MINI-907714/664401867?banner_no=1305330

Thank you

 

[Re] Inquiry for the item from gen****
Thank you

 

[Re] Inquiry for the item from gen****
Dear customer,

Thank you for your continued interest in our products and we wish you a great day ahead :)

38795370 Inquiry for the item from ble**** ble******* 2020-05-20 Answered
  Dear Seller

My order number is 320324914
I ordered during the Time Sale and should receive 2 boxes of XL Minis. However, I only received one box.
Please resolve this issue soonest possible.
Thanks.

Ms Lee
 

[Re] Inquiry for the item from ble****
Dear customer,

The “[2 x 5 PCS for $24.90!]" is only applicable when you have placed an order for 2 quantities.

According to our system, you have placed an order of 1 quantity for Type:JLU907714AS1 / Size:XL on May 14, 2020. As such, what you had received is the correct quantity.

Hope this clarifies.

38792436 Inquiry for the item from suy**** suy******* 2020-05-20 Answered
  Hi seller, i only received 1 box instead of 2 box . Please Kindly send me the other box and do keep me inform. Waiting for your reply
 

[Re] Inquiry for the item from suy****
I bought during sales (buy 1 get 1 box). Cart no.135385986

 

[Re] Inquiry for the item from suy****
Hi seller,.how about.my enquiry about my order that i bought during sale, to get 2 boxes for $14,90. But i only receive 1 box.

 

[Re] Inquiry for the item from suy****
Dear customer,

The [2 x 5 PCS for $21!] is only applicable when you have placed an order for 2 quantities.

According to our system, you have placed an order of 1 quantity for Type:JLU907716AS1 / Size:XL on May 12, 2020. As such, what you had received is the correct quantity.

Hope this clarifies.

 

[Re] Inquiry for the item from suy****
Hi seller, your reply meaning that your promo is not genuine as its misleading me as the buyer. In this case, i need to refund the item! Please inform how to get the refund.

 

[Re] Inquiry for the item from suy****
You receive the payment $15.90 for 2 boxes according to your promo without mention the buyer must place and order for 2 quantities.

 

[Re] Inquiry for the item from suy****
Dear customer,

We sincerely apologise for our previous responses and the handling of the situation. We have already processed and shipped out another box of Type:JLU907716AS1 / Size:XL.

Thank you for your kind understanding and patience.

 

[Re] Inquiry for the item from suy****
Thank you seller for the quick and prompt reply regarding the order.

 

[Re] Inquiry for the item from suy****
Dear customer,

You are welcome. Thank you and we wish a great weekend ahead :)

 

[Re] Inquiry for the item from suy****
Thank you Seller for the delivery. I have received the other box of 5pcs Jockey Ladies panties. Have a nice days ahead

 

[Re] Inquiry for the item from suy****
Dear customer,

We are pleased that you have received your item. Thank you for shopping with us and we wish you a great day ahead :)

38766583 Inquiry related delivery from cyn**** cyn******* 2020-05-18 Answered
  Cart no.:135396682

Hi, I have ordered on 12 May and still haven’t receive the items. Can you please let me know when will I receive?
 

[Re] Inquiry related delivery from cyn****
Order no : 320206773

 

[Re] Inquiry related delivery from cyn****
Dear Customer,

Sorry for the late reply.

I have just replied you on your enquiry in another chat box.

Thank you.

38738834 Inquiry for the item from liz**** liz******* 2020-05-16 Answered
  Hi is this 10pcs at $16.90?
 

[Re] Inquiry for the item from liz****
Dear Customer,

This item is sold at $22.90 per box (5 pieces in 1 box).

Thank you.

 

[Re] Inquiry for the item from liz****
Dear Customer,

That was a time sale running at that time.
$16.90 for a box of 5 pcs.
Promo price will only reflected upon check out as 2 boxes.

We have other brand with with better time sale price running for today.
Please see below link:
https://www.qoo10.sg/item/SELECT-2-TO-ENJOY-BUNDLE-PROMO-HUSH-PUPPIES-5PCS-LADIES-PANTIES/619084531?sid=184046

38728765 Inquiry related return and exchange from yel**** yel******* 2020-05-15 Answered
  Order #319703648. Please let me know when will you send the correct size. Given M instead of the XL that was ordered
 

[Re] Inquiry related return and exchange from yel****
Dear customer,

We apologise for any inconvenience caused. Please provide us with a photo of your shipping statement as well as a photo of the wrong product which you have received.

Thank you.

 

[Re] Inquiry related return and exchange from yel****
It’s already in the refund request I send . Nevertheless , please see attached again

 

[Re] Inquiry related return and exchange from yel****
See photo

 

[Re] Inquiry related return and exchange from yel****
Hi, please respond. When can the exchange take place

 

[Re] Inquiry related return and exchange from yel****
Dear Customer,

We apologise for the misdelivery.

May we check if you both items received are of incorrect size as well?

Thank you

 

[Re] Inquiry related return and exchange from yel****
Only this box is wrong. The other lady box (XL) is delivered correctly

 

[Re] Inquiry related return and exchange from yel****
Dear Customer,

We apologise for the wrong item sent. Could you kindly mail it back to us? Upon receipt, we would send you a new one.

Once again, we apologise and thank you for your kind understanding.May 19, 2020 17:03
Then would you take care of the shipping cost? It’s seller fault that seller send the wrong item, shouldn’t’ you send a courier to send me the correct item & take back the wrong item at the same time?

If this is purely because I change my mind after receiving , I would gladly take care of the cost . It’s disappointing to a repeat customers that this kind of service is render. A week in excess after filing the exchange ( with photo proof), the only answer I got is please mailed back on your cost, & item will be reshipped upon received of the “ wrong “ itemMay

 

[Re] Inquiry related return and exchange from yel****
Dear customer,

We understand your disappointment and we apologise for the inconveniences caused.

Rest assured that we will refund you the mailing cost once we have received the returned mail and once you have sent us a photo of the receipt.

Thank you.

 

[Re] Inquiry related return and exchange from yel****
I would rather you send a courier to do the exchange on the spot. This is the CB period & you expect me to buy a A4 envelope , find a SingPost & shipped back to you on my cost all because of your own mistake ?
After which , sit & cross finger that you will shipped the “correct item & reimuburse my shipment cost ?

I am not a seller & don’t keep envelopes at home . Are you going to reimburse the envelope cost as well? By the way , I believe that is sold in lack of 10 & Not one . So are you going to remiburse for everything?

What is that so hard to send via courier?
As this is a error at your end , just rectify immediately . What you are doing now is basically turning customers away.. worse PR move .

 

[Re] Inquiry related return and exchange from yel****
Dear customer,

We sincerely apologise for the misdelivered item that you received as well as the previous responses. We have processed and shipped out a new item Type:JLU907716AS1 / Size:XL to you. On your end, there is no need for you to send us back the defective item.

Thank you for your kind understanding.